Welkom

Welkom op de blog van Indira. Hier vertel ik regelmatig wat mij bezighoudt in de danswereld. Ik heb mijn eigen dansschool ID Dance, geef regelmatig workshops, doceer dans aan de Hogeschool Arnhem Nijmegen en coördineer de Dansplus-klas bij de Stedelijke Scholengemeenschap Nijmegen. Daarnaast ben ik al jaren gelukkig getrouwd en moeder van drie bloedjes van kinderen.

zondag 20 mei 2012

Tevreden


Een heerlijk vakantie thuis rondom huis
Een middagje stad met lieve (brave) kids
Een opgeruimde speelkamer
Babyspullen voor mensen die ze wel nodig hebben
4 lieve dansmeiden collega’s aan tafel
lasagne die gelukt is en…door mij gemaakt!
Een heerlijke domme kwijlfilm met uiteraard een happy end
Buikspieren doen met mijn zussen
Toch Chocotof’s ondanks ‘dat het door de week’ is
Fijne dag naar pretpark met Da Family
Glunderende zoon met nieuwe Vanz
Trotse grote dochter die van broer oorbellen krijgt voor haar verjaardag
Toch 3 weken zomervakantie ondanks Roel’s nieuwe baan
Nieuwe witte muren
Een zoon van 13 die gezellig bij me zit op de bank
Zusje die kast uitruimt
Dus…….Een nieuwe garderobe
Pannenkoeken als middageten
Spannende dansschool plannen smeden
Een gelukkige schoonzus met lieve date
Heerlijke ochtend thee met vriendinnen …en kids!
Naar de markt zonder haast
Een stoere vriendin die voor zichzelf opkomt

Wat een heerlijke vakantie J

Geen opmerkingen:

Een reactie posten