Welkom

Welkom op de blog van Indira. Hier vertel ik regelmatig wat mij bezighoudt in de danswereld. Ik heb mijn eigen dansschool ID Dance, geef regelmatig workshops, doceer dans aan de Hogeschool Arnhem Nijmegen en coördineer de Dansplus-klas bij de Stedelijke Scholengemeenschap Nijmegen. Daarnaast ben ik al jaren gelukkig getrouwd en moeder van drie bloedjes van kinderen.

woensdag 12 september 2012

Het getal 600


Altijd heb ik al iets gehad met getallen. Vroeger () zat ik bij de Franse les de hele les te tellen hoeveel dagen en uren in al verkering had. Samen met een klasgenoot vulde ik zo ons studie-uur. Dat mijn Frans hieronder geleden heeft, is duidelijk geworden door het cijfer 5,6 op mijn eindexamen.

Compleet
Roel en ik zijn precies even oud, op dezelfde dag jarig. Daarmee zijn de cijfers 7 en 3 altijd blijven hangen. Mijn lievelingsgetal was altijd 46. Ik kon nooit kiezen tussen de 4 en de 6 dus werd het 46. Toen ik een vriendje kreeg met een crossmotor (sorry mam) en hij nummer 46 had, was het getal compleet. Onze ouders (zowel van Roel als mijn ouders) zijn getrouwd op 13 september, onze zussen zijn op 7 en 8 Januari jarig. Mijn kinderen zijn allen jarig in de/op de dag van lieve vriendjes. Getallen die je niet meer vergeet, dagen die blijven!

De 10 niet waardig
Tellen doe ik dan nog steeds. Zoveel nachtjes nog totdat we naar New York gaan (48 vandaag). Vele centimeters heb ik geknipt om de maanden af te tellen toen Roel in Amerika zat. Vele uren hebben Roel en Niels besteed aan mijn afstudeerscriptie waarvoor ik een 10 had! Zij hebben overigens slechts de spelling gecheckt en blijven zeuren om 2 spelfouten die de10 niet waardig zouden maken.

Maar het mooiste getal heb ik deze week genoteerd600! Wij zijn de magische geweldige grens over van 600 leerlingen bij ID Dance. Tjee man hoe gaaf is dat! We hebben onze school zien groeien van 50 naar 180, naar 320, naar 450 naar 550en nu mijn meest trotse getal van de lijst… 600! 

Wow! 

1 opmerking:

  1. Geweldig! Daar mogen jullie terecht heel trots op zijn! Ik ben in elk geval trots op jullie!! Maar weet je, het is gewoon super leuk, leerzaam en fijn om bij ID-Dance te mogen dansen en sporten! Ga zo door!!
    Dikke kus, Wen

    BeantwoordenVerwijderen